Меню сайту
Блоги вчителів
Наша адреса
Наша адреса
Вербовецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Лановецької міської ради, Кременецького району, Тернопільської області
вул. Шевченка 38,
с. Вербовець,
Кременецький район,
Тернопільська обл.
Тел. 4-45-40
e-mail Verb_zosh@ukr.net |
Псигологічна службаПсихологічна служба в навчальному закладі є складовою частиною системи охорони фізичного і психічного здоров′я учнів і діє з метою виявлення та створення оптимальних соціально-психологічних умов для розвитку особистості. Психологічна служба в навчальному закладі забезпечує своєчасне і систематичне вивчення психофізичного розвитку дитини, мотивів її поведінки і діяльності з урахуванням вікових, інтелектуальних, фізичних, статевих та інших індивідуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та самовиховання, сприяє виконанню освітніх і виховних завдань навчального закладу. Психологічна служба в навчальному закладі керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Конвенцією про права дитини, Законом України «Про освіту», чинним законодавствомУкраїни, Етичним кодексом психолога та соціального педагога. Психологічна служба навчального закладу тісно працює з органами охорони здоров′я, соціального захисту, сім′ї та молоді, внутрішніх справ, а також із громадськими і благодійними організаціями. Соціальний педагог: · здійснює соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, дітей з багатодітних та малозабезпечених сімей з метою попередження безпритульності, бездоглядності та випадків усіх форм домашнього насильства над дітьми; · приймає участь в організації безкоштовного харчування учнів з малозабезпечених родин та учнів інших пільгових категорій; · бере участь у виховній роботі з питань профілактики появи негативних форм поведінки у неповнолітніх (паління, алкоголізму, наркоманії; дитячої злочинності тощо), пропаганди здорового способу життя, статевого виховання молоді; · допомагає виявленню творчих нахилів, розкриттю здібностей дітей та підлітків, сприяє участі учнів у суспільно-корисній, волонтерській діяльності; · проводить просвітницьку роботу з батьками або особами, що їх замінюють; · є посередником між школою, сім'єю, державними установами по захисту прав дітей та громадськістю; бере участь в організації їх взаємодії з метою створення умов для нормального розвитку дітей і підлітків.
Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту учнів школи та попередженнї впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини. У школі він є громадським інспектором з охорони дитинства. Напрямки роботи соціального педагога в школі: - психологічна підготовка до навчання у школі; - адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі; - організація роботи з “важкими” дітьми; - професійне самовизначення старшокласників; - організація роботи з обдарованими дітьми та дітьми з творчими здібностями; - сприяння психологічному здоров’ю дітей, підлітків. - попередження суїцидальної поведінки дітей та підлітків, насильницьких дій у родинні та навчально-виховному закладі; - організація роботи з дітьми пільгового контингенту; - методична робота. Види роботи соціального педагога в школі: - діагностична робота; - консультаційна робота; -профілактична (просвітницька) робота; - навчальна діяльність; - організаційно-методична робота; - зв’язки з громодськістю Учням та їхнім батькам соціальний педагог надає наступні види соціальних послуг: - допомагає в адаптації дітей при вступі до школи, переході із одного до іншого ступеня навчального закладу; - виступає посередником між навчальним закладом та сім’єю, між батьками і вчителями; - допомагає у подоланні причин спільно з адміністрацією школи та класними керівниками, що призводять до пропусків занять; - попереджує конфлікти, які можуть виникнути в учнівському колективі. Разом із педагогічним колективом навчального закладу соціальний педагог: - проводить консультації з учителем та іншими працівниками школи з різних соціально-педагогічних проблем з метою сприяння покращенню умов життя та навчання учнів; - організовує співробітництво з учителями при розробці індивідуальної стратегії і тактики допомоги дезадаптованим учням; - надає допомогу в оцінці та аналізі дисциплінарних порушень учнів. - бере участь у педрадах, батьківських зборах та нарадах, що стосуються соціально-педагогічного життя навчального закладу. |
Пошук
Календар
Архів записів
Друзі сайту
Корисні посилання
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |